غم والیبال


سوگل هستم !

☼♥فقط به عشق والیبال♥☼

در سینه ام دوباره غمی جان گرفته است

امشب دلم به یاد معروف گرفته است

تا لحظه های پیش استادیوم گور سرد بود

اینک به یمن یاد نادی جان گرفته است

در آسمان والیبال ایران ابر باخت خفت

صحرای دل مهدوی بهانه باران گرفته است

از هر چه بوی والیبال تهی بود قلب من

اینک صفای FIVB و MIKASA گرفته است

دیشب دو چشم موسوی در خواب میخندید

امشب سکوت خولیو پایان گرفته است

امشب فضای ورزشگاه بسیار دیدنی است

انگار غفور را جو گرفته است



نظرات شما عزیزان:

mamad0017
ساعت18:07---7 آذر 1392
عشق زندگی میبخشد

زندگی رنج به همراه دارد

رنج دل شوره می آفریند

دلشوره جرئت میبخشد

جرئت اعتماد به همراه دارد

اعتماد اسیر می آفریند

اسیر زندگی می بخشد

زندگی عشق می آفریند
پاسخ:به به


mamad0017
ساعت18:40---2 آذر 1392
من آن دیوانه سرمست و حیرانم

چراغ عاشقی در دست و نالانم

نهان دارم غم را در گنجینه لب

هویدا کنم آن را در دل شب


احسان
ساعت16:41---30 آبان 1392
اپم بیا

احسان
ساعت23:50---29 آبان 1392
مهمه بیا

احسان
ساعت18:27---28 آبان 1392
اپم بیا

احسان
ساعت22:37---27 آبان 1392
چه غم انگیز بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,ساعت 19:20 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com